miercuri, noiembrie 10

O feerie!

În juru-mi se învârt numai oameni deosebiţi! Oameni cu suflet, cu zâmbete ancorate printre bujorii înfloriţi în obraji, cu dorinţă şi dăruire. Oameni plăcuţi, apropiaţi şi frumoşi. Oameni ce pot fi numiţi astfel. Îmi sunt prieteni, fraţi, părinţi. Îmi sunt aproape şi mă susţin, deşi, în momente de slăbiciune simt că cedez, că nu mai rezist, că nu mai pot. Dar ei îmi dau putere! Când distanţa se aşază între noi, îmi sunt aproape cu gândul, cu sufletul, cu vorba ce-alină...

5 comentarii :

Lavinia Dance spunea...

acesti oameni ne sunt ncesari, pentru ca ne incurajeaza si ne fac viata mai frumoasa:)
multumesc si eu:)

Andreea T. spunea...

Nu-i asa? Nu-i asa ca viata-i mai frumoasa cand ai astfel de oameni prin preajama?:D

. spunea...

norocoasa esti ca ai asemenea oameni langa tine :)

Unknown spunea...

da, am o familie minunată! :)

Anonim spunea...

Intr-adevar o feerie! E intr-adevar o feerie modul in care te simti cand oamenii iti sunt alaturi. :)