marți, martie 13

de cate ori poti sa mori intr-o viata?

de câte ori poți să mori într-o viață?
de câte ori poți să trăiești?

am murit de fiecare dată când am ales să nu duc până la capăt ceea ce am gândit.
am murit de fiecare dată când nu am făcut ce am simțit.
am murit de fiecare dată când am crezut că iubesc.
am murit de fiecare dată când am iubit cu adevărat.
am murit de fiecare dată când, ce-am iubit, mi-a fost luat.
am murit de fiecare dată când am crezut.
am murit de fiecare dată când am eșuat.

însă...

am trăit de fiecare dată când am ales să o iau de la capăt.
am trăit de fiecare dată când am avut curaj să încerc ceva nou.
am trăit de fiecare dată când m-am lăsat purtată de val.
am trăit de fiecare dată când mi-am permis să simt.
am trăit de fiecare dată când am iubit.
am trăit de fiecare dată când am realizat că am supraviețuit.

am supraviețuit. 
eșecului.
durerii.
accidentelor.
fricii.
iubirii.
singurătății.
inimii frânte.
visurilor pierdute.
provocărilor.
obstacolelor.

am supraviețuit.
uneori chiar am și trăit.
alteori am murit.

de câte ori poți să mori într-o viață?
de câte ori îți permiți să trăiești.

Niciun comentariu :